tacka 550 för alla trevliga stunder

c

 

du har värmt mitt bröd när ja är hungrig

 

ds

 

fått ut mig i sälle för säcka vi datorn

 

e

 

tagit mig till nya platser i livet och skapat vackra minnen till sammans

 

s

 

lärt mig handtera 53 hk

 

d

mycket trevlig maskin som bara saknar några extra hästar

 

s

 

klättra lite men endast dom små och ofarliga knölarna

 

d

 

och hoppat men endast dom små hoppen

 

d

och kört några res men kort för du är lite för svag men du är ju bara ett år

 

rr

du va inte så kaxig på sjöarna . men på led gick de tilreckligt

 

e

mysit

 

d

här visar vi lite buk

 

ffff

Tagit ut mig och min cooola min så ja kan grill körv

 

 

r

 

Men du fins ju kvar i släckten så vi syns fast längre bak på leden

 

KUL ATT JA PRATAR MED SKOTERN MEN FÅR JU DOM SVAR J VILL HA

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0